فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیأت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی افشای« رازهای دوبلین» در نمایشگاه کتاب تهران وکیل امیرحسین مقصودلو: «تتلو» برای اثبات توبه‌اش شعری در وصف امام علی (ع) می‌خواند + عکس صحبت‌های «پیمان جبلی» درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت محمدعلی علومی، نویسنده و پژوهشگر درگذشت + بیوگرافی سفیر ایران در عراق: رسانه ها برای گسترش روابط ایران و عراق به میدان بیایند بازدید هیئت رسانه‌ای ایران از از شبکه‌های خبری و رسانه‌های عراقی + تصاویر اولین تیزر فیلم موردانتظار «مگالوپولیس» (Megalopolis) فرانسیس فورد کاپولا انتشار تریلر جدید سریال Star Wars: The Acolyte + عکس و فیلم
سرخط خبرها

برنامه‌ مناجات خوانی حرم مطهر رضوی در ماه مبارک رمضان

  • کد خبر: ۲۴۸۲۵
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
برنامه‌ مناجات خوانی حرم مطهر رضوی در ماه مبارک رمضان

به گزارش شهرآرانیوز، ماه مبارک رمضان؛ ماه خیر و برکت و سراسر فیض و نور از راه رسیده است و برنامه‌های متعدد مذهبی در این زمینه تدارک دیده شده است.

ماه رمضان امسال اما با رمضان سال‌های قبل از جهات مختلف متفاوت است که یکی از مهمترین تفاوت‌ها، شیوع و همه‌گیر شدن ویروس کرونا است و همین مسئله سبب شده است تا برنامه‌های مذهبی ویژه این ایام نیز به صورت مجازی برگزار شود.

امسال نیز همچون سال‌های گذشته حرم منور رضوی کانون توجه شیعیان جهان است؛ هرچند که رمضان امسال متفاوت است اما تدارک برنامه‌های مختلف در فضای مجازی بار دیگر سبب شده است حرم منور امام هشتم(ع) قبله آمال باشد و مورد توجه از بعدی دیگر قرار گیرد.

در فضای مجازی امسال مداحان معروفی از سراسر کشور برنامه‌های خود را در بارگاه منور رضوی اجرا خواهند کرد که برخی از آنها به این شرح است:

محمود کریمی 30 شب در حرم امام رضا)ع) از ساعت 1 بامداد به صورت زنده از شبکه دو سیما و صفحه Fotros_ir پخش زنده خواهد شد.

ویژه برنامه ماه رمضان هیأت رزمندگان اسلام نیز امسال در قالب حسینیه مجازی 30 شب توسط محمدرضا طاهری از ساعت 1:45 آغاز و به صورت زنده از شبکه 5 سیما پخش می‌شود.

مناجات خوانی میثم مطیعی نیز از شبکه سه سیما هرشب حوالی ساعت 24 پخش می‌شود و از صفحه اینستاگرام meysammotiee.official@ نیز قابل مشاهده است.

ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد از ساعت 24 تا 1 بامداد با حضور محمدحسین پویانفر، مهدی رسولی و محمدرضا بذری برگزار می‌شود که این مراسم از شبکه افق پخش می‌شود.

مناجات‌خوانی مداحانی چون مهدی سماواتی، سیدرضا نریمانی و سعید حدادیان از بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) هر شب در ساعت 23:45 تا 30 دقیقه بامداد از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. 

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->